Puterea unui instrument de promovare – Audientele custom de la Facebook

In trecut, am mai scris despre Facebook si de ce este bine sa ii acordam importanta cuvenita. Astazi venim cu un nou argument in discutie: Audiente custom (personalizate).

Aceste audiente sunt o modalitate precisa de targetare, bazate pe informatii pe care dumneavoastra le furnizati: o lista de emailuri, numere de telefon sau ID-uri de Facebook. In baza acestor liste, Facebook de regula poate realiza cam 60-80% potriviri, persoane carora va distribui reclama dumneavoastra.

De ce sa il folosim?

In loc sa cream o campanie de facebook care va ajunge catre un public general si va avea o rata de conversie minima, putem asigura conversia la valori intre 30 si 45% cu aceste audiente. Majoritatea brandurilor de top le folosesc si sunt dovedite a fi una dintre cele mai eficiente modalitati de promovare.

Mai mult, Facebook poate construi o audienta similara celei realizate din datele dumneavoastra, bazand similaritatile pe criterii precum sex, locatie si interese si poate crea astfel o audienta mult mai mare si mai precis targetata decat ceea ce poate fi construit manual. Instrumentul are o foarte mare libertate de personalizare:
De exemplu, poate fi setat pentru a construi o audienta din toate persoanele care au intrat pe pagina dvs. web in ultimele 180 de zile.  Si mai departe, din cei care au intrat, pe cei care nu au cumparat. Sau nu au vazut pagina x. Sau nu au vazut pagina x, y si nici nu au cumparat. Sau nu au dat like pe facebook. Aproape orice parametru poate fi introdus in aceste audiente.

De ce este atat de puternic?

Putem folosi acest instrument pentru: a ajunge la persoanele care nu ne-au raspuns la mailuri, a refideliza vechii clienti, a ajunge la persoanele care au ajuns in pagina de checkout a magazinului online dar nu au finalziat comanda (da, exista o modalitate de a targeta ATAT de precis), poate ajuta la Upselling si acestea sunt doar beneficiile rapid de identificat. Instrumentul este atat de personalizabil incat accepta aproape orice parametri utilizabili.

Mai mult, cunoscand persoanele la care va ajunge campania de facebook, putem incerca un mod de abordare mai personal sau mai targetat – ceea ce sporeste sansele de raspuns.