Home CINE SUNTEM SERVICII PORTOFOLIU BRANDUL DUMSHoReCa by DUMS CONTACT

Chestionar initial

Modelul nostru de lucru pentru orice proiect care implica design, presupune cunoasterea unor informatii specifice despre fiecare client in parte. Cum altfel, am putea lucra personalizat si 100% unic?

In continuare, am selectat o serie de intrebari, necesare pentru stabilirea unui brief initial. Chestionarul este structurat in 3 stadii: Company Background Data, Design - Aspect - Stil si Branding/Rebranding - pentru proiectele ce includ si aceasta componenta. Completarea lui dureaza intre 20-60 minute.

COMPANY BACKGROUND DATA

Pasul urmator

STIL, ASPECT, DESIGN

Pasul urmator
Aproape ati terminat

Sunteti interesat si de branding?

BRANDING/REBRANDING

















Solicita o intalnire si hai sa vedem daca putem construi impreuna

ITI OFERIM FLEXIBILITATE MAXIMA SI PUTEM ACOMODA CHIAR SI BUGETE MICI SAU PLATI IN RATE. DAR NE SELECTAM CLIENTII IN FUNCTIE DE CRITERII FARA DE CARE NU PUTEM LIVRA REZULTATE MAXIME. ASA CA HAI SA NE INTALNIM - FIZIC SAU PE SKYPE SI SA VEDEM DACA SUNTEM COMPATIBILI.

Telefon0730-735-668 Emailcontact@full-design.ro
Logo Facebook
Behance Pinterest

SITEMAP

HOME PORTOFOLIU CINE SUNTEM SERVICII BRANDUL HoReCa CONTACT
linie

copyright DUMS Design Solutions SRL @ 2016

×
×

STIM CUM ESTE LA INCEPUT

DE ACEEA, OFERIM CONDITII PREFERENTIALE START-UP-URILOR* CARE S-AU INFIINTAT CA SA CASTIGE O PIATA

Stim foarte bine cum sunt afacerile la inceput de drum, iar cand uitam - mai lansam o linie noua de business - ca sa ne aducem aminte. Asa ca nu ne permitem sa aruncam bugetul pe campanii care nu functioneaza la randament maxim si stim ca e important sa incepi corect si mai stim ca ai nevoie de stabilitate, de crestere sustinuta si de avantaje competitive. DUMS poate fi avantajul tau.

DUMS servicii startup
DUMS servicii startup
DUMS servicii startup

Si hai sa vedem daca putem construi impreuna

*maxim 12 luni de la infiintare/inceperea activitatii
×
platforma recrutare

Magazin online

Platforma de administrare este dezvoltata strict pentru nevoile HVI, continand astfel doar codul necesar functiilor dorite, nu si alte fragmente care incarca pagina inutil. Platforma permite modificari si ajustari rapide, dar si adaugare de produse, oferte sau preturi oferind un grad mare de independenta clientului.

vezi platforma personalizata
platforma recrutare

Platforma Rezervari

In cadrul platformei angajatii pensiunii pot verifica rezervarile pentru luna in curs dar si evolutia rezervarii camerelor. Tot aici, acestia pot verifica datele rezervarilor curente, pot actualiza si introduce noi rezervari, pot actualiza tarifele, avand la dispozitie si functii cu acces rapid.

vezi platforma personalizata
platforma recrutare
platforma recrutare

Platforma recrutare

Platforma HR permite adaugarea de pozitii, modificarea lor, publicarea sau ascunderea lor si stergerea pozitiilor care nu mai sunt de actualitate. Toate aceste actiuni pot fi realizate de orice angajat al departamentului si se actualizeaza automat in front-end, fara sa fie necesare cunostinte de programare.

vezi platforma personalizata
platforma recrutare

Platforma actualizare evenimente

Platforma de administrare permite adaugarea de evenimente care se vor lista apoi in pagina aferenta. De asemenea, platforma creeaza o pagina individuala pentru fiecare eveniment listat. Evenimentele se pot adauga oricand, platforma sortandu-le in functie de data.

vezi platforma personalizata
platforma recrutare