Internetul a fost creat pentru doua motive: sa ajute oamenii sa economiseasca timp si sa le ofere informatie. Brandurile, au vazut in schimb oportunitatea de promovare si au inceput sa bombardeze utilizatorii cu propuneri interminabile de vanzare si prezentari seci de produs. In aceste conditii, ce e de facut pentru a ne diferentia in mediul online?
Ca orice mediu de sine statator, si internetul impune respectarea unei etichete pentru a avea succes.
Daca ne uitam la cele mai de succes pagini vom vedea ca acestea nu sunt cele care incearca sa vanda constant, agasandu-si audienta, ci le ofera acestora informatii utile, postari amuzante sau filmulete placut de urmarit.
Departamentul nostru de content analizeaza domeniul de activitate, identifica tipuri de continut cu care oamenii interactioneaza cel mai bine si mai vine si cu idei si strategii de comunicare adaptate clientului si publicului tinta. Apoi ne documentam, adunam informatie si o compilam in postari scurte, o imbracam frumos in cartoline si o publicam la momentul oportun.
Ce obtinem? Pagini cu audiente interesate de produsele si serviciile companiilor, oameni care intra sa vada ce am mai postat si distribuie de bunavoie postarile noastre si interes manifestat pentru produsele si serviciile clientilor nostri.
Ne place la nebunie sa ne documentam, sa aflam lucruri noi, pe care sa le impartim cu audientele paginilor gestionate de noi. Unde mai punem si cateva fotografii sau filmulete realizate spontan, procesate si imbracate in cartoline adecvate, e clar ca realizarea de continut pentru Facebook este una dintre activitatile noastre preferate!
O oportunitate de a crea o conversatie in jurul brandului, dar si de a aduna un grup de oameni cu interese comune si de a crea o audienta pentru comunicarile de brand, grupurile de facebook sunt un instrument util pentru orice afacere. Serviciile noastre includ totul, de la identificarea tematicii grupului, pana la elaborarea regulamentului si moderarea postarilor.
Ce ne place la Instagram este caracterstica sa de a limita continutul la componenta vizuala. Astfel, aici folosim in primul rand fotografii de impact, care vorbesc de la sine!
Pe langa rolul in comunicarea cu publicul tinta, blogul are un rol foarte important in pozitionarea SEO a site-ului, putand atrage trafic relevant spre acesta.
Si aici se aplica regulile Social Media - noua nu ne place sa fim asaltati de propuneri de vanzare insistente, de ce le-ar placea asta potentialilor nostri clienti?
Incepem cu documentarea si identificarea tipurilor de articole care se preteaza domeniului de activitate, pot atrage clienti potentiali pe site sau a oportunitatilor de pozitionare in motoarele de cautare. Apoi, incepe selectarea surselor informationale, realizarea articolelor, monitorizarea si imbunatatirea timpilor de postare si a integrarii blogului cu campaniile de comunicare existente.
Campaniile ebook servesc ca modalitate de a diminua costurile de promovare, creand baze de date segmentate in functie de interese, de a genera interes fata de brand dar si de a servi propuneri voalate de vanzare, cu argumente mai elaborate.
Si aici se aplica principiile crearii de continut: Ne documentam, realizam textele si apoi imbracam informatia cu un design adecvat brandului si contiutului.
Provoaca-ne! Ne place sa gasim solutii atipice si idei noi, sa combinam diferite medii si sa aducem brandurile mai aproape de oameni. In prima faza evaluam cele trei mari variabile: Obiectivele, Bugetul si Durata si cautam raportul ideal intre acestea. Apoi studiem piata, compania, competitia si targetul si elaboram strategia de campanie.
Ambitia noastra? Sa cream demersuri vizibile cu impact real, de care oamenii sa isi aminteasca cu drag!
Solicita o intalnire si hai sa vedem daca putem construi impreuna
ITI OFERIM FLEXIBILITATE MAXIMA SI PUTEM ACOMODA CHIAR SI BUGETE MICI SAU PLATI IN RATE. DAR NE SELECTAM CLIENTII IN FUNCTIE DE CRITERII FARA DE CARE NU PUTEM LIVRA REZULTATE MAXIME. ASA CA HAI SA NE INTALNIM - FIZIC SAU PE SKYPE SI SA VEDEM DACA SUNTEM COMPATIBILI.