Provoaca-ne! Ne place sa gasim solutii atipice si idei noi, sa combinam diferite medii si sa aducem brandurile mai aproape de oameni. In prima faza evaluam cele trei mari variabile: Obiectivele, Bugetul si Durata si cautam raportul ideal intre acestea. Apoi studiem piata, compania, competitia si targetul si elaboram strategia de campanie.
Ambitia noastra? Sa cream demersuri vizibile cu impact real, de care oamenii sa isi aminteasca cu drag!
Poate fi o solutie eleganta si eficienta in momentul in care este folosita corect. Markeitngul direct se caracterizeaza prin costuri mai mici decat alte modalitati de promovare, durata relativ scurta de implementare si, in anumite domenii, rezultate mai bune si mai rapide.
Plecam de la construirea listelor in functie de parametri stabiliti si continuam cu elaborarea planului de trimiteri, a continutului newsletterelor si a designului acestuia, dupa care htmlizam, trimitem si evaluam rezultatele.
Adecvat atat pentru aplicatiile B2B cat si B2C, posta clasica are la nivel global rezultate de 2x mai bune decat restul canalelor de marketing direct. Si aici plecam de la construirea listelor de adrese, realizarea materialelor, dupa care implementam si masuram.
Rapid si cu rata de deschidere de peste 90%, SMS-ul este o modalitate eficienta si necostisitoare pentru a-ti face produsele, serviciile sau ofertele cunoscute
Privit in ultima vreme ca Graalul Sfant al publicitatii, considerat (in mod eronat) mai ieftin decat verii lui mai clasici, marketingul online facut corect poate aduce rezultate de sine statatoare sau poate fi folosit pentru optimizarea rezultatelor campaniilor din alte medii.
Este un canal sensibil la variatiile cererii, insa si campaniile PPC au nevoie de idei si de un mesaj concret, corect si atractiv pentru publicul tinta pentru a putea aduce rezultate.
Putem folosi instrumentele online pentru a mari rata de expunere a publicului la o campanie realizata intr-un alt mediu. Obtinem astfel, memorabilitate sporita si implicit, cresterea vanzarilor.
Reclamele video ne permit transmiterea de mesaje mai complexe intr-o maniera rapida si - daca sunt corect facute - atractiva pentru publicul tinta.
Continutul publicat online trebuie sa se supuna unor principii si protocoale bine stabilite. Noi realizam continut pentru oameni, cu care oamenii aleg sa interactioneze si pe care aleg sa il distribuie.
Fie ca vorbim de comunicate de presa, advertoriale sau de banner ads, nu neglijam niciodata presa in planurile noastre de campanie.
Se spune ca a fideliza un client este de 10x mai ieftin decat a gasi un nou client. Cu rol in diminuarea costurilor de promovare, oferirea de stabilitate business-ului si optimizarea vanzarilor, construirea relatiei cu clientii si cu potentialii clienti este un demers important pentru orice companie.
Felul in care baza de date este construita, inca de la inceput, ne poate oferi informatii despre interesele membrilor, programul lor si preferintele din diverse domenii, ajutandu-ne sa le oferim continut de calitate in comunicarile noastre.
Cu totii ne temem de plangeri si reclamatii din partea clientilor. Gestionarea corecta a acestor reclamatii, poate insa sa ne aduca mai mult, decat o tranzactie fara neplaceri. Sistemele de feedback, raspunsul oferit reclamantului si promptitudinea acestuia sunt esentiale in gestionarea acestor situatii.
Pe buna dreptate, oamenii privesc newsletterele cu agasare. De aceea, este important ca acestea sa nu fie transmise prea des, sa ofere valoare cititorului, sa fie diferite in functie de interesul acestuia si sa contribuie la construirea unei relatii.
Cu cat ajungem mai aproape de oameni, mai vizibili pentru ei in lumea reala, cu atat interesul lor pentru produsele sau serviciile noastre va creste.
Cati oameni trec intr-o luna pe langa un panou publicitar? In campaniile noastre de street avem in vedere amplasarea panoului, imprejurimile si toate modalitatile pentru a atrage privirile asupra reclamei noastre.
Ce ar fi sa invitam oameni in toata firea sa joace sotron pe strada? Sau sa arunce avioane de hartie pentru a castiga un premiu pe loc? Sau orice alta activitate ce comunica una dintre valorile de baza ale brandului tau.
A atrage atentia clientului, in momentul in care acesta ia decizia de a alege un brand sau altul este una dintre cele mai eficente tehnici de promovare a vanzarilor.
Optimizarea bugetului si impartirea lui in mod corect intre demersurile alese pentru promovare, este una dintre cele mai mari responsabilitati in planificarea campaniilor.
La cerere putem oferi si servicii de media buying.
Internetul a fost creat pentru doua motive: sa ajute oamenii sa economiseasca timp si sa le ofere informatie. Brandurile, au vazut in schimb oportunitatea de promovare si au inceput sa bombardeze utilizatorii cu propuneri interminabile de vanzare si prezentari seci de produs. In aceste conditii, ce e de facut pentru a ne diferentia in mediul online?
Ca orice mediu de sine statator, si internetul impune respectarea unei etichete pentru a avea succes.
Solicita o intalnire si hai sa vedem daca putem construi impreuna
ITI OFERIM FLEXIBILITATE MAXIMA SI PUTEM ACOMODA CHIAR SI BUGETE MICI SAU PLATI IN RATE. DAR NE SELECTAM CLIENTII IN FUNCTIE DE CRITERII FARA DE CARE NU PUTEM LIVRA REZULTATE MAXIME. ASA CA HAI SA NE INTALNIM - FIZIC SAU PE SKYPE SI SA VEDEM DACA SUNTEM COMPATIBILI.